הובלה באמצעות קוביות

מכלי קובייה הם מכלים גדולים בעלי קיבולת של 1000 ליטר. הם יכולים להכיל מים, תרופות וכימיקליים. הם לרוב יהיו עשויים מפלסטיק קשיח כך שהם אטומים ואלסטיים. במפעל השימוש במכלים יכול להיות נוח אך כאשר יש להוביל אותם צריך לפעול במשנה זהירות.

בעת השינוע המכלים עלולים להתעוות או להיפגע וכתוצאה מכך להיסדק. מצב זה עלול במקרה הטוב להיות לא נעים ובמקרה הרע להיות מסוכן לסביבה. לכן, הובלה באמצעות קוביות תתבצע רק על ידי מיטב הנהגים, שעברו הכשרה לעסוק בכך וברכבי הובלה מתאימים.

הובלה באמצעות קוביות בכל רחבי הארץ

הצורך שלך הוא זה שיקבע את סוג העבודה. ישנן קוביות אשר מלאות במים ואחרות יהיו מלאות בחומרים כימיים. התפקיד שלנו הוא להבין את סוג העבודה ולתת את המענה המתאים. לשם כך נצטרך לבחור את הנהג המתאים ואת הרכב המתאים ביותר למשימה.

ההובלה חייבת להתבצע תחת תקנות הבטיחות והמשימה שלך היא לספר לנו מה הצורך שלך. התפקיד שלנו הוא לדאוג לכל השאר. בנוסף להובלה יעילה ובטוחה, השירות שלנו יעזור לך לעבוד ביעילות, בנוחות וללא כל דאגה לפינוי או להובלה באמצעות הקוביות.

האתגר אותו אנו צולחים

האתגר הגדול ביותר של הובלה באמצעות קוביות הוא הדאגה לכך שדבר לא יפגע. ההעמסת הקוביות על גבי המשאית צריכה להתבצע כראוי. אם יש צורך הן יהודקו למקום וכמובן שהנסיעה חייבת להיות תחת הקפדה רבה, תוך שמירה על הבטיחות ועמידה בכללים המחמירים ביותר.

את האתגר הזה אנו צולחים יום אחר יום תודות לנהגים מיומנים, בעלי הכשרה ורכבי הובלה שמתאימים בדיוק למשימה. אנו מגיעים אל לקוחותינו בזמן שנקבע ומלווים את התהליך מהשיחה הראשונה והבנת הצרכים שלך ועד להגעה ליעד.

דילוג לתוכן