הובלת חומרים נקיים

הובלת חומרים מהמפעל או החברה צריכה להתבצע באמצעים המתאימים לכך. צי משאיות תקניות שעוברות בדיקה על ידי קצין הבטיחות יעמוד לרשותך עם נהגים אחראיים, מנוסים, שעברו הכשרה לבצע הובלות שונות. הובלת חומרים נקיים מתחילה בתכנון נכון של המשימה.

בשיחה הראשונה איתך נבין מהו הצורך שלך. אילו חומרים עליך להעביר ולאיזה יעד. בהתאם נוכל להתארגן ולהעמיד לרשותך את הציוד וכוח האדם המתאים. את ההובלה נוכל לבצע באופן חד פעמי, או כפי שהיא מתבצעת עבור חברות רבות, באופן שוטף.

לבחור בחברת ההובלה המתאימה

בחירת חברת שינוע היא משימה חשובה עבור העסק שלך. עליך למצוא חברה שיכולה לעמוד לרשותך, שמביאה ניסיון עשיר בסוג ההובלה המדובר, שמחזיקה בצי רכבים שעובר בדיקות תקופתיות ובעלת נהגים שמחזיקים בהכשרות הנחוצות לסוג ההובלה.

בנוסף להכשרות ולעמידה בתקנים, עליך לבחור חברת שינוע שתוכל להציע לך את השירות הטוב ביותר. החברה צריכה ללוות אותך משלב השיחה הראשונה ולאורך העבודה. עליה להגיע בזמן שנקבע, לבצע את ההובלה על פי הוראות הבטיחות ובמידה וישנו מפגש עם גורם נוסף על הנהגים להיות אדיבים ולייצג אותך על הצד הטוב ביותר.

הובלת חומרים נקיים בבטחה

הובלת חומרים נקיים תתבצע תוך שמירה על כללי הבטיחות. עליך לבדוק כי החברה מעסיקה רק נהגים המתאימים לסוג העבודה. בנוסף, חשוב שהחברה תחזיק בביטוח מתאים לביצוע ההובלה וכי לא יגרם לך כל נזק בדרך.

אנו מציעים לך ליהנות מהדרך. לבחור בחברה מקצועית, מנוסה, עם נהגים שעוברים הכשרה מתמדת וברכבים שעוברים בדיקות קפדניות. חשוב לנו ללוות אותך לאורך כל הדרך. לכן, כבר מהשיחה הראשונה נאתר את הצורך ונציע פתרונות יעילים. לאורך כל הדרך נהיה קשובים ונשמור על קשר ככל שיידרש. רוצה ליהנות מהובלה בראש שקט? זה הזמן ליצור עמנו קשר.

דילוג לתוכן