הובלת חומרים מלוכלכים

לכל מוצר ותהליך תעשייתי יש, מעבר לתוצר הרצוי, גם תוצרי לוואי. אותם תוצרים יכולים להכיל חומרים מסוכנים, מלוכלכים, כימיקליים והמשותף לכל אלה הוא הצורך לפנות אותם מן האזור באופן מקצועי ובמשאיות מתאימות. הובלת חומרים מלוכלכים תתבצע רק על רכבים שנועדו לכך, שעומדים בתקנים ועוברים בדיקות על ידי קצין בטיחות והנהגים יהיו בעלי הכשרה מתאימה לעבודה.

הובלת החומרים תיעשה בכפוף לחוק ולתקנות הבטיחות. היא שומרת על המקום שלך ועל הסביבה. החומרים יועברו למתקנים המיועדים לכך במכלים מתאימים ומשאיות ראויות. הנהגים יובילו לא רק את החומרים אלא את התהליך מההגעה אליך, האיסוף ועד שיגיעו ליעדם.

תהליך הובלת חומרים מלוכלכים

תהליך ההובלה מתחיל בשיחת הטלפון והבנת הדרישות שלך. ישנם מצבים בהם יש להעביר חומרים בשל פרויקט חד פעמי וישנם מצבים בהם ההובלה תעשה באופן קבוע. בשיחה נוכל להבין באילו חומרים מדובר, כיצד נכון לאסוף אותם, מהי דרך ההובלה היעילה ביותר והיכן תתבצע הפריקה.

כל המידע חשוב על מנת שאפשר יהיה להתאים את כלי הרכב הנכון והנהג הנכון. בנוסף, לפי סוג העבודה אפשר יהיה לקבל החלטות על שעות ההובלה ולבחון אם יש צורך לבצע את ההובלה בתיאום עם משטרת ישראל. מבחינתך, תהליך הובלת חומרים מלוכלכים יכול להתבצע בקלות וללא כל טרחה וזאת תודות לנהגים המוסמכים ולצי הרכבים שלנו.

שילוב של ניסיון, סטנדרט גבוה ושירות

חשוב לנו לעמוד לרשותך לאורך כל הדרך. משלב השיחה הראשונית ותיאום השירות ואורך כל תהליך ההובלה. אנו נדאג להביא אליך את הנהג הנכון והרכב המתאים לסוג ההובלה הנדרשת. הובלת חומרים מלוכלכים תתבצע תמיד תוך עמידה בתקנים מחמירים, ברכבים שעוברים בדיקות קבועות ועל ידי נהגים בעלי הכשרה מתאימה. כדי שנוכל להציע לך את סטנדרט ההובלה הגבוה, כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר.

דילוג לתוכן