הובלה באמצעות מכליות

הובלת חומרים מסוכנים, שפכים ושאריות מן המפעל, דורשת התמחות בתחום. ההובלה תתבצע בצורה מוגנת, במכליות ונהג המשאית יהיה בעל הכשרה מתאימה לבצע את המשימה. בהתאם לסוג החומר המובל, תתקבל ההחלטה מהי הדרך הנכונה ביותר לשנע אותו.

בתוך מכליות יועברו שאריות מזון, זמנים, חומץ, רפש מרפתות, מי תמלחת ועוד. לכל חומר, פסולת וגז יש את הפתרון המתאים והמכלית המתאימה. חברתנו מעמידה לרשותך צי רכבים מתאים ונהגים בעלי הסמכה מתאימה שעוברים ריענון באופן קבוע. הובלה באמצעות מכליות מתבצעת בכפוף לחוק ובמקרה ויש צורך בכך, בתיאום עם משטרת ישראל.

הובלה באמצעות מכליות – הדרישות שלך

הובלה באמצעות מכליות מיועדת לשינוע נוזלים, חומרים מסוכנים (חומ"ס), גז ופסולת מוצקה. המטרה הראשונה של ההובלה תהיה הגעה בבטחה מאזור המוצא ועד ליעד. מטרה זו מחייבת עמידה בתקנים, נסיעה על פי החוק וברכבים ומכליות שעוברים בדיקה תקופתית על ידי קצין הבטיחות.

מבחינתך, ההעברה צריכה להתבצע ללא כל מטרד. הנהגים צריכים להגיע אליך בזמן שנקבע, להיות מוכנים למשימה ועל השירות להיות פשוט, קל ונוח. דרישות אלו הן בסיסיות והן יהפכו את סדר היום שלך והעבודה ליעילה.

מכליות שונות לצרכים שונים

בחירת מכלית ההובלה מתקבלת בהתאם לצורך ותוך עמידה בתקני הבטיחות המחמירים. בין היתר ניתן לראות מכליות למי תמלחת, להובלת מים, מכליות המיועדות להובלת מזון, יין, שמן וחומץ. באפשרותנו להעמיד לרשותך מכליות לחץ המיועדות להוביל חומרים בריכוז גבוה וכן מכליות המיועדות לשאיבת רפש מרפתות. כל מכלית תועמד לרשותך לאחר הבנת הצורך, כללי הבטיחות ובתכנון מקדים.

כוח אדם, ניסיון ועמידה בתקנים

אנו מעמידים לרשותך כוח אדם שעבר הכשרה, בעל ניסיון רב, שעובר ריענון תקופתי. הניסיון שלנו בתחום ההובלה מאפשר לך ליהנות מפינוי של כל חומר בראש שקט. אנו מקפידים לעמוד בתקני הבטיחות ולהוביל את החומרים השונים במכליות מתאימות. כדי שנוכל לעמוד גם לרשותך, כל שעליך לעשות הוא ליצור עמנו קשר.

דילוג לתוכן